11 Ocak 2011 Salı

İlahi! Ente Rabbi ve enel'abdü

1-İlahi!Ente Rabbi ve enel'abdü
Ve Entel'Haliku ve enel' mahluku

2-Ve Enter'Rezzakuve enel'merzuku
Ve Entel'Malikü ve enel'memlukü

3-Ve Entel'Azizü ve enez'zelilü
Ve Enel'Ğaniyyü ve enel'fakiru

4-Ve Entel'Hayyü ve enel'meyyitü
Ve Entel'Baki ve enel'fani

5-Ve Entel'Kerimü ve enel'leimü
Ve Entel'Muhsinü ve enel müsiü

6-Ve Entel'Ğafüru ve enel'müznibü
Ve Entel'Azimü ve enel'hakiru

7-Ve Entel'Kaviyyü ve enez zaifü
Ve Entel'Mu'ti ve enes'sailü

8-Ve Entel'Eminü ve enel'haifü
Ve Entel'Cevvadü ve enel'miskinü

9-Ve Entel'Mücibü ve ened'dai
Ve Enteş'Şafi ve enel'merizu

10-Fağfirli zünübi ve tecavez anni veşfi emrazi ya ALLAHü ya Kafi ya Rabbi ya Vafi ya Rahimü ya Şafi ya Kerimü ya Müafi!Fa'fü anni külle zenbin.Ve afini min külli dain varza anni ebeden birahmetike ya erhamerrahimin

Türçe Anlamı:
1-ALLAH'ım!Sen benim Rabbimsin;Ben ise senin kulunum(Sen benim sahibimsin;ben ise senin kölenim)
Sen Halık'sın(yaratansın)ben ise mahlukum (yaratılanım)

2-Sen Rezzaksın(Rızk verensin);ben ise merzükum (rızık verilenim)
Sen Maliksin(mülkün sahibisin);ben ise memlükum (sahiblenilenim.Benim sahibim sensin)

3-Sen Aziz'sin(çok güçlüsün);ben ise fakirim(yoksul ve muhtacım)
Sen Ğanisin(çok zenginsin);ben ise fakirim(yoksul ve muhtacım)

4-Sen Hayy'sın(hayat-ı ebedi ile hayy'sındirisin);ben ise meyyitim(ölümlüyümölüyüm)
Sen Baki'sin(ölümsüzsün)ben ise faniyim(ölümlüyüm geçiciyim)

5-Sen Kerim'sin(kerem sahibisin); ben ise leimim( değersizim)
Sen Muhsin'sin (iylik edenihsan edensin);ben ise kötüyüm(kötülük edenisyan edenim)

6-Sen Ğafur'sun(günahları silen bağışlayan affedensin);ben ise günahkarım(günah işleyenim)
Sen Azim'sin (ululuk ve azame sahibisin büyüksün yücesin); ben ise hakirim( küçük ve değersizim).

7-Sen Kavi'sin (güçlüsün kuvvetlisin); ben ise zaifim(çok güçsüz ve acizim)
Sen Mu'ti'sin (verensin);ben ise sailim(isteyen ve dilenenim)

8-Sen Emin'sin (emniyetlisin emniyet verensin)ben ise haifim(korkudayım korkuluyum,emniyetsizim)
Sen Cevvad'sın(çok cömersin bol bol verensin); ben ise miskinim (çok muhtacım yoksulum)

9-Sen Mücib'sin(duaları kabul edensin duaları gereğini yerine getirensin)ben ise dua edenim (dua ederek isteyenim)
Sen Şafi'sin(şifa veren sensin );ben ise merizim(hastayım)
(Ya Rabbi şifa veren sensin hasta olan ise benim)

ALLAH'ım gerçek budur;Benim günahlarımı affedip bağışla .Beni azarlayıp cezalandırma. Hastalıklarıma şifa ver (şifa veren ancak Sensin ).Ya ALLAHü ya Kafi ya Rabbi ya Vafi ya Rahim ya Şafi ya Kerim ya Muafi !ALLAH'ım benim bütün günahlarımı bağışla beni affet! benim bütün dertlerime devalar ver afiyetler nasip eyle.Beni ebedi olarak rızkına ve hoşnutluğuna eren kullarından eyle merhamet edenlerin en merhamedlisi olan ALLAH'ım!bana rahmetinle muamele eyle! amin.
s.a.v.

Veysel Karani Hazretleri (k.s.)